top of page

Thanks for submitting!

For questions and support, please contact us

Monday - Friday,
9am - 6pm EST
info@mysite.com
123-456-7890

Bestelling, verzending, levering en retourbeleid

Bestellen & verzenden

De bestelprocedure verloopt als volgt: je plaatst de gekozen artikelen in jouw winkelwagen, daarna klik je door naar ‘afrekenen’ waar een overzicht van de winkelwagen wordt getoond. Vervolgens dien je jouw gegevens in te vullen. Daarna kies je de betaaloptie. Tenslotte accepteer je de algemene voorwaarden (zie algemene voorwaarden) en wordt het verkoopcontract gesloten. De bevestiging gebeurt via het e-mailadres dat je als klant opgeeft.

Betalen gebeurt via de betaalopties aangeboden op goûthee: overschrijving of bancontact.

Na ontvangst van de betaling worden de bestelde producten verzonden of kan je ze komen ophalen.

Leveren

Producten besteld via Goûthee worden enkel in België geleverd. De levering gebeurt door goûthee of Bpost en hiervoor betaalt de klant een bijkomende kost van 7.50€ per pakket, vanaf 50€ wordt jouw pakketje gratis verzonden.

Uiteraard doen wij ons uiterste best om uw pakketje zo vlug mogelijk te versturen, u ontvangt dan ook een trackingcode zodat u kan opvolgen wanneer u uw pakketje bij u thuis kan verwachten.

De beoogde leveringstermijn is 1 tot 5 werkdagen. Deze door ons vooropgestelde leveringstermijn is louter indicatief. Goûthee kan niet aansprakelijk gesteld worden voor, bij het transport, opgelopen vertraging.

Retourbeleid

Bij Goûthee vinden we transparantie en klanttevredenheid erg belangrijk. Daarom leggen we graag duidelijk uit hoe ons retourbeleid werkt.

Retourneren
Onze producten vallen onder levensmiddelen. Om hygiënische en voedselveiligheidsredenen kunnen aangekochte theeproducten daarom niet worden geretourneerd of geruild zodra ze onze winkel hebben verlaten.

Uitzonderingen zijn mogelijk wanneer er sprake is van een defect product of een foutieve levering. In dat geval helpen we je uiteraard graag verder.

Defect of verkeerd product ontvangen?
Mocht je bestelling bij ontvangst beschadigd zijn of niet overeenkomen met wat je hebt besteld, laat het ons dan binnen 48 uur na ontvangst weten via info@gouthee.be.
Ons team bekijkt dan samen met jou een passende en snelle oplossing.

Bedankt voor je begrip en vertrouwen in Goûthee.

bottom of page